Detox: Klinika uzależnień
Zakres prac
Identyfikacja wizualna
Branża
Medyczna
Rok
2024



Detox to nowoczesna identyfikacja wizualna dla kliniki zajmującej się problemem uzależnień oraz zdrowia psychicznego u młodych ludzi. Kluczowym celem projektu było przekazywanie treści za pomocą zrozumiałych dla młodego pokolenia terminów i wizualizacji oraz stworzenie nośników reklamowych nawiązujących do popularnych aplikacji społecznościowych, tak aby przesłanie było jak najbardziej relatywne i zrozumiałe dla odbiorców.
Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o stworzeniu przyjaznego i godnego zaufania wizerunku kliniki, który jednocześnie pozostaje profesjonalny. Paleta kolorów została złożona z żywych, korelujących z misją marki kolorów, które z odświeżeniem podchodzą do standardu sfery medycznej. Nowoczesne i wyraźne kroje pisma podkreślają charakter, w jaki marka się komunikuje, a elementy nawiązujące wyglądem do zakładek oraz kart na urządzeniach mobilnych czy przeglądarkach są odpowiedzią na przywiązanie wagi do tego, by elementy identyfikacji wizualnej kojarzyły się grupie docelowej z czymś znajomym.
Logo powstało na podstawie 3 filarów marki: komunikacji, profesjonalnej pomocy medycznej, oraz opiece i empatii. Każdy z tych filarów został zobrazowany symbolicznym znakiem oraz otrzymał podkreślający symbolikę kolor. W połączeniu powstało logo doskonale oddające kluczowe fundamenty marki oraz misję jej twórców.
Detox stara się przełamać barierę wstępu do tematu uzależnień i zdrowia psychicznego, zachęcając do świadomości i podjęcia kroków w kierunku odzyskania kontroli nad swoim życiem.
Detox to nowoczesna identyfikacja wizualna dla kliniki zajmującej się problemem uzależnień oraz zdrowia psychicznego u młodych ludzi. Kluczowym celem projektu było przekazywanie treści za pomocą zrozumiałych dla młodego pokolenia terminów i wizualizacji oraz stworzenie nośników reklamowych nawiązujących do popularnych aplikacji społecznościowych, tak aby przesłanie było jak najbardziej relatywne i zrozumiałe dla odbiorców.
Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o stworzeniu przyjaznego i godnego zaufania wizerunku kliniki, który jednocześnie pozostaje profesjonalny. Paleta kolorów została złożona z żywych, korelujących z misją marki kolorów, które z odświeżeniem podchodzą do standardu sfery medycznej. Nowoczesne i wyraźne kroje pisma podkreślają charakter, w jaki marka się komunikuje, a elementy nawiązujące wyglądem do zakładek oraz kart na urządzeniach mobilnych czy przeglądarkach są odpowiedzią na przywiązanie wagi do tego, by elementy identyfikacji wizualnej kojarzyły się grupie docelowej z czymś znajomym.
Logo powstało na podstawie 3 filarów marki: komunikacji, profesjonalnej pomocy medycznej, oraz opiece i empatii. Każdy z tych filarów został zobrazowany symbolicznym znakiem oraz otrzymał podkreślający symbolikę kolor. W połączeniu powstało logo doskonale oddające kluczowe fundamenty marki oraz misję jej twórców.
Detox stara się przełamać barierę wstępu do tematu uzależnień i zdrowia psychicznego, zachęcając do świadomości i podjęcia kroków w kierunku odzyskania kontroli nad swoim życiem.
Detox to nowoczesna identyfikacja wizualna dla kliniki zajmującej się problemem uzależnień oraz zdrowia psychicznego u młodych ludzi. Kluczowym celem projektu było przekazywanie treści za pomocą zrozumiałych dla młodego pokolenia terminów i wizualizacji oraz stworzenie nośników reklamowych nawiązujących do popularnych aplikacji społecznościowych, tak aby przesłanie było jak najbardziej relatywne i zrozumiałe dla odbiorców.
Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o stworzeniu przyjaznego i godnego zaufania wizerunku kliniki, który jednocześnie pozostaje profesjonalny. Paleta kolorów została złożona z żywych, korelujących z misją marki kolorów, które z odświeżeniem podchodzą do standardu sfery medycznej. Nowoczesne i wyraźne kroje pisma podkreślają charakter, w jaki marka się komunikuje, a elementy nawiązujące wyglądem do zakładek oraz kart na urządzeniach mobilnych czy przeglądarkach są odpowiedzią na przywiązanie wagi do tego, by elementy identyfikacji wizualnej kojarzyły się grupie docelowej z czymś znajomym.
Logo powstało na podstawie 3 filarów marki: komunikacji, profesjonalnej pomocy medycznej, oraz opiece i empatii. Każdy z tych filarów został zobrazowany symbolicznym znakiem oraz otrzymał podkreślający symbolikę kolor. W połączeniu powstało logo doskonale oddające kluczowe fundamenty marki oraz misję jej twórców.
Detox stara się przełamać barierę wstępu do tematu uzależnień i zdrowia psychicznego, zachęcając do świadomości i podjęcia kroków w kierunku odzyskania kontroli nad swoim życiem.

































