Detox: Klinika uzależnień

Zakres prac

Identyfikacja wizualna

Branża

Medyczna

Rok

2024

Detox to nowoczesna identyfikacja wizualna dla kliniki zajmującej się problemem uzależnień oraz zdrowia psychicznego u młodych ludzi. Kluczowym celem projektu było przekazywanie treści za pomocą zrozumiałych dla młodego pokolenia terminów i wizualizacji oraz stworzenie nośników reklamowych nawiązujących do popularnych aplikacji społecznościowych, tak aby przesłanie było jak najbardziej relatywne i zrozumiałe dla odbiorców.





Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o stworzeniu przyjaznego i godnego zaufania wizerunku kliniki, który jednocześnie pozostaje profesjonalny. Paleta kolorów została złożona z żywych, korelujących z misją marki kolorów, które z odświeżeniem podchodzą do standardu sfery medycznej. Nowoczesne i wyraźne kroje pisma podkreślają charakter, w jaki marka się komunikuje, a elementy nawiązujące wyglądem do zakładek oraz kart na urządzeniach mobilnych czy przeglądarkach są odpowiedzią na przywiązanie wagi do tego, by elementy identyfikacji wizualnej kojarzyły się grupie docelowej z czymś znajomym.





Logo powstało na podstawie 3 filarów marki: komunikacji, profesjonalnej pomocy medycznej, oraz opiece i empatii. Każdy z tych filarów został zobrazowany symbolicznym znakiem oraz otrzymał podkreślający symbolikę kolor. W połączeniu powstało logo doskonale oddające kluczowe fundamenty marki oraz misję jej twórców.





Detox stara się przełamać barierę wstępu do tematu uzależnień i zdrowia psychicznego, zachęcając do świadomości i podjęcia kroków w kierunku odzyskania kontroli nad swoim życiem.

Detox to nowoczesna identyfikacja wizualna dla kliniki zajmującej się problemem uzależnień oraz zdrowia psychicznego u młodych ludzi. Kluczowym celem projektu było przekazywanie treści za pomocą zrozumiałych dla młodego pokolenia terminów i wizualizacji oraz stworzenie nośników reklamowych nawiązujących do popularnych aplikacji społecznościowych, tak aby przesłanie było jak najbardziej relatywne i zrozumiałe dla odbiorców.





Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o stworzeniu przyjaznego i godnego zaufania wizerunku kliniki, który jednocześnie pozostaje profesjonalny. Paleta kolorów została złożona z żywych, korelujących z misją marki kolorów, które z odświeżeniem podchodzą do standardu sfery medycznej. Nowoczesne i wyraźne kroje pisma podkreślają charakter, w jaki marka się komunikuje, a elementy nawiązujące wyglądem do zakładek oraz kart na urządzeniach mobilnych czy przeglądarkach są odpowiedzią na przywiązanie wagi do tego, by elementy identyfikacji wizualnej kojarzyły się grupie docelowej z czymś znajomym.





Logo powstało na podstawie 3 filarów marki: komunikacji, profesjonalnej pomocy medycznej, oraz opiece i empatii. Każdy z tych filarów został zobrazowany symbolicznym znakiem oraz otrzymał podkreślający symbolikę kolor. W połączeniu powstało logo doskonale oddające kluczowe fundamenty marki oraz misję jej twórców.





Detox stara się przełamać barierę wstępu do tematu uzależnień i zdrowia psychicznego, zachęcając do świadomości i podjęcia kroków w kierunku odzyskania kontroli nad swoim życiem.

Detox to nowoczesna identyfikacja wizualna dla kliniki zajmującej się problemem uzależnień oraz zdrowia psychicznego u młodych ludzi. Kluczowym celem projektu było przekazywanie treści za pomocą zrozumiałych dla młodego pokolenia terminów i wizualizacji oraz stworzenie nośników reklamowych nawiązujących do popularnych aplikacji społecznościowych, tak aby przesłanie było jak najbardziej relatywne i zrozumiałe dla odbiorców.





Identyfikacja została zaprojektowana z myślą o stworzeniu przyjaznego i godnego zaufania wizerunku kliniki, który jednocześnie pozostaje profesjonalny. Paleta kolorów została złożona z żywych, korelujących z misją marki kolorów, które z odświeżeniem podchodzą do standardu sfery medycznej. Nowoczesne i wyraźne kroje pisma podkreślają charakter, w jaki marka się komunikuje, a elementy nawiązujące wyglądem do zakładek oraz kart na urządzeniach mobilnych czy przeglądarkach są odpowiedzią na przywiązanie wagi do tego, by elementy identyfikacji wizualnej kojarzyły się grupie docelowej z czymś znajomym.





Logo powstało na podstawie 3 filarów marki: komunikacji, profesjonalnej pomocy medycznej, oraz opiece i empatii. Każdy z tych filarów został zobrazowany symbolicznym znakiem oraz otrzymał podkreślający symbolikę kolor. W połączeniu powstało logo doskonale oddające kluczowe fundamenty marki oraz misję jej twórców.





Detox stara się przełamać barierę wstępu do tematu uzależnień i zdrowia psychicznego, zachęcając do świadomości i podjęcia kroków w kierunku odzyskania kontroli nad swoim życiem.

Jestem otwarty na nowe projekty i współprace.
Pisz śmiało.

kontakt@jakubkarolewicz.pl

Skopiowano do schowka!

+48 781 060 569

Skopiowano do schowka!

Jestem otwarty na nowe projekty i współprace.
Pisz śmiało.

kontakt@jakubkarolewicz.pl

Skopiowano do schowka!

+48 781 060 569

Skopiowano do schowka!

Jestem otwarty na nowe projekty i współprace.
Pisz śmiało.

kontakt@jakubkarolewicz.pl

Skopiowano do schowka!

+48 781 060 569

Skopiowano do schowka!