Nokth: rozwiązania stolarskie

Zakres prac

Identyfikacja wizualna

Branża

Industrialna

Rok

2024

Nokth to identyfikacja wizualna dla firmy, której założyciele, z długoletnimi rodowodami w sztuce stolarstwa, specjalizują się w tworzeniu unikatowych mebli i produktów na zamówienie, jednocześnie oferując rozwiązania stolarskie dla wnętrz, ogrodów czy elewacji. Ich usługi obejmują również odnawianie i renowację istniejących przedmiotów, przywracając im nowe życie.

Nowa identyfikacja wizualna skupia się na odzwierciedleniu jakości ich pracy oraz pasji do tego, czym się zajmują. Celem było stworzenie prostej, eleganckiej i zapadającej w pamięć marki, przekazującej wartości rzemiosła, podtrzymywalności, trwałości oraz jakości. Tożsamość skupia się wokół spersonalizowanego logotypu, inspirowanego drogą, jaką przechodzi surowy materiał do gotowego produktu, uzupełnianego przez neutralną i minimalistyczną paletę kolorów oraz ilustracje organicznych tekstur.

Aktualna tożsamość Nokth wzbudza poczucie wyjątkowości i elegancji, podkreślając jednocześnie unikalność, trwałość i wysoką jakość oferowanych rozwiązań oraz produktów stworzonych z pasją i starannością o detale.

Nokth to identyfikacja wizualna dla firmy, której założyciele, z długoletnimi rodowodami w sztuce stolarstwa, specjalizują się w tworzeniu unikatowych mebli i produktów na zamówienie, jednocześnie oferując rozwiązania stolarskie dla wnętrz, ogrodów czy elewacji. Ich usługi obejmują również odnawianie i renowację istniejących przedmiotów, przywracając im nowe życie.

Nowa identyfikacja wizualna skupia się na odzwierciedleniu jakości ich pracy oraz pasji do tego, czym się zajmują. Celem było stworzenie prostej, eleganckiej i zapadającej w pamięć marki, przekazującej wartości rzemiosła, podtrzymywalności, trwałości oraz jakości. Tożsamość skupia się wokół spersonalizowanego logotypu, inspirowanego drogą, jaką przechodzi surowy materiał do gotowego produktu, uzupełnianego przez neutralną i minimalistyczną paletę kolorów oraz ilustracje organicznych tekstur.

Aktualna tożsamość Nokth wzbudza poczucie wyjątkowości i elegancji, podkreślając jednocześnie unikalność, trwałość i wysoką jakość oferowanych rozwiązań oraz produktów stworzonych z pasją i starannością o detale.

Nokth to identyfikacja wizualna dla firmy, której założyciele, z długoletnimi rodowodami w sztuce stolarstwa, specjalizują się w tworzeniu unikatowych mebli i produktów na zamówienie, jednocześnie oferując rozwiązania stolarskie dla wnętrz, ogrodów czy elewacji. Ich usługi obejmują również odnawianie i renowację istniejących przedmiotów, przywracając im nowe życie.

Nowa identyfikacja wizualna skupia się na odzwierciedleniu jakości ich pracy oraz pasji do tego, czym się zajmują. Celem było stworzenie prostej, eleganckiej i zapadającej w pamięć marki, przekazującej wartości rzemiosła, podtrzymywalności, trwałości oraz jakości. Tożsamość skupia się wokół spersonalizowanego logotypu, inspirowanego drogą, jaką przechodzi surowy materiał do gotowego produktu, uzupełnianego przez neutralną i minimalistyczną paletę kolorów oraz ilustracje organicznych tekstur.

Aktualna tożsamość Nokth wzbudza poczucie wyjątkowości i elegancji, podkreślając jednocześnie unikalność, trwałość i wysoką jakość oferowanych rozwiązań oraz produktów stworzonych z pasją i starannością o detale.

Do stworzenia logotypu został użyty krój pisma Manrope, który jest nowoczesną czcionką sans-serif, znaną z prostego, geometrycznego designu, który zachowuje elegancję i klarowność.

Manrope idealnie sprawdził się w pierwszej części znaku, symbolizując swoją geometrycznością i prostotą nieobrobiony materiał, który na końcu swojej drogi staje się gotowym produktem, co reprezentuje przekonstruowana ostatnia litera logotypu.

Do stworzenia logotypu został użyty krój pisma Manrope, który jest nowoczesną czcionką sans-serif, znaną z prostego, geometrycznego designu, który zachowuje elegancję i klarowność.

Manrope idealnie sprawdził się w pierwszej części znaku, symbolizując swoją geometrycznością i prostotą nieobrobiony materiał, który na końcu swojej drogi staje się gotowym produktem, co reprezentuje przekonstruowana ostatnia litera logotypu.

Do stworzenia logotypu został użyty krój pisma Manrope, który jest nowoczesną czcionką sans-serif, znaną z prostego, geometrycznego designu, który zachowuje elegancję i klarowność.

Manrope idealnie sprawdził się w pierwszej części znaku, symbolizując swoją geometrycznością i prostotą nieobrobiony materiał, który na końcu swojej drogi staje się gotowym produktem, co reprezentuje przekonstruowana ostatnia litera logotypu.

Jestem otwarty na nowe projekty i współprace.
Pisz śmiało.

kontakt@jakubkarolewicz.pl

Skopiowano do schowka!

+48 781 060 569

Skopiowano do schowka!

Jestem otwarty na nowe projekty i współprace.
Pisz śmiało.

kontakt@jakubkarolewicz.pl

Skopiowano do schowka!

+48 781 060 569

Skopiowano do schowka!

Jestem otwarty na nowe projekty i współprace.
Pisz śmiało.

kontakt@jakubkarolewicz.pl

Skopiowano do schowka!

+48 781 060 569

Skopiowano do schowka!